Cele mai periculoase drumuri din lume

Oricine a călătorit cu un roller- coaster cel puțin odată in viata știe expresia “mergi cu inima in gura”. Cu toate acestea, este puțin probabil ca această divertisment să poată fi comparat cu autostrăzile construite la o altitudine de câțiva kilometri peste un abis, într-un deșert pustiu, deasupra apei sau chiar sub ea. Restless.ro te invită să călătorești prin cele mai inovatoare drumuri din lume, plimbarea pe acestea cu siguranta depasind  chiar și cele mai tari plimbări.

 

Tunelul din Guoliang, China

Tunelul Guoliang are o lungime de 1,2 km (0,75 mi) și a fost construit printr-o zonă montană care duce la satul cu același nume. În anii ’70, locuitorii satului au făcut acest tunel și “ferestrele” în el înșiși folosind doar unelte de mână. Lățimea tunelului este de aproximativ 4 m (13 ft), deci șoferii trebuie să fie foarte atenți.

 

Trenul Maeklong, Tailanda

La prima vedere, piața Maeklong seamănă cu sute de alte piețe thailandeze … dar numai până când auzi fluierul trenului care trece prin standuri de piață. Vânzătorii își iau bunurile departe și își pliază corturile în câteva secunde, dând loc trenului care se mișcă cu o viteză de aproximativ 15 km / h.

 

Traseul Yungas din Bolivia

Linia Yungas conectează orașele boliviană La Paz și Coroico. Descendent de la o înălțime de 3.300 la 360 m (2 mi până la 1.181 ft) deasupra nivelului mării, formează o serie de bucle. În ciuda faptului că drumul este foarte îngust, chiar și camioanele reușesc să treacă reciproc. Cu toate acestea, unul dintre ele trebuie să se replieze intr-un refugiu.

 

Autostrada Eyre din Australia

Privind această autostradă, cu greu vă puteți imagina că este într-adevăr periculoasă. Cu toate acestea, numărul accidentelor pe acest segment de autostradă australiană de 1.600 km (994 mi), construit departe de localități, este cu adevărat ridicat. Motivul este foarte simplu: peisajele de aici sunt atât de monotone încât șoferii adorm frecvent  la volan.

 

Calea ferata “Nasul Diavolului” din Ecuador

Calea feroviara  “Nasul diavolului” este construită pe stânca cu același nume la o altitudine de 800 m (2.624 ft). Până de curând, turiștilor le era permis să se plimbe pe acoperișurile vagoanelor care circulau aici, dar astăzi este interzis.

 

Podul de cale ferata din Pamban, India

Podul Pamban conectează partea continentală a Indiei cu insula cu același nume. În 1964, podul a fost distrus de vânturile puternice ale strâmtorii Palk. De aceea acum, când viteza vântului depășește 55 km / h, trenurile primesc un semnal special care avertizează asupra pericolului posibil.

 

Drumul Karakoram dintre Pakistan si China

Cu o lungime de 1.300 km (807.7 mi), autostrada Karakoram este considerată cea mai mare autostradă internațională din lume. Una dintre secțiunile sale trece la o altitudine mai mare de 4.600 m (15.091 ft). Verile cu ploi musoniceo spală adesea și provoacă alunecări de teren. În timpul iernii, autostrada este închisă din cauza condițiilor meteorologice și avalanțelor posibile.

 

Pasajul Gois din Franta

În acest fel aparent comun, drumul numit Gois leagă insula Noirmoutier cu Franța continentală. Totuși, în timpul mareelor, este complet acoperit cu un 4 m (13 ft) strat de apă și este disponibil pentru drivere numai de două ori pe zi.

 

Autostrada Leh-Manali din India

Autostrada Leh-Manali trece prin câtiva munti înalti la o altitudine de 4 la 5 km (13.123 până la 16.404 ft). Drumul este extrem de îngust, insa acest lucru nu împiedică aglomerarile de camioane de mare tonaj, fapt pentru care cozile de masini sunt kilometrice.

 

Tianmen, China

Un drum de 11 km (6,8 mi) lungime, cu 99 de curbe duce catre partea de sus a muntelui Tianmen, un loc pitoresc in care se află templul budist. Pe unele secțiuni, distanța dintre două curbe este mai mică de 200 m (656 ft), astfel încât conducătorii auto-trebuie să fie extrem de atenti.

 

Drumul prin Salar de Uyuni, Bolivia

Autostrada care trece prin Salar de Uyuni este uscata si trece la o altitudine de 3.650 m (11,811 ft) deasupra nivelului mării. Peisajele locale sunt atât de neobișnuite incat este foarte ușor să te pierzi în ele, și telefoanele mobile aici fiind de cele mai multe ori inutile. Chiar dacă este mai sigur pentru a merge pe aici cu un grup, este bine să se eviti sa te aventurezi sa mergi pe cont propriu, mai ales că noaptea temperatura scade la -30 ° C (-22 ° F).

 

Drmul prin canionul Skippers, Noua Zeeleanda

 

Numeroase găuri și stânci abrupte, coborâri, curbe bruște, poduri suspendate și îngustări ale drumului sunt doar o mica parte din surprizele pe care le ofera spectatorilor trecerea prin  Canyonul Skippers. Agențiile locale de închiriere de mașini care tranziteaza canionul nu ofere o asigurare completa pentru cei care vor să cucerească acest drum.

 

Autostrada James W. Dalton, Alaska, Statele Unite ale Americii

Doar 175 km (108.7 mi) din cei 666-km (413,8 mi) de pe aceasta autostradă sunt acoperiti cu bitum, restl drumului parcurgandu-se pe macadam. Există doar trei așezări, 3 stații de alimentare cu combustibil, și doar un singur centru medical de-a lungul autostrăzii. Politia locala verifică prezența a tot ceea ce este necesar pentru supraviețuire în condițiile de dificultate din Alaska pentru toți cei care intră pe acest drum.

 

“Trenul Norilor” din Argentina

În timpul acestei călătorii pe calea ferată 217-K (134,8 mi), trenul trece prin 21 de tuneluri, 42 poduri și viaducte, 2 spirale, și mai mult de 2 zig-zaguri. Numele romantic al acestei calatorii este datorat altitudinii la care trece trenul in unele locuri, deoarece aceste trenuri pe unele segmente chiar trec prin paturile de nori.

 

 

 

 

Related posts

Leave a Comment